10 egyszerű módszer az edzéshez való motiváláshoz

Biztosan Ön is találkozott már a híres kijelentéssel: El kell mennem edzésre, annyira nincs kedvem. Sőt a jártas sportolók is néha-néha átélnek hullámvölgyeket a motivációban.
Számos módja létezik annak, hogyan motiválódjunk egy adott teljesítményhez, ezért elhatároztuk, hogy készítünk egy cikket, amely segíthet ebben. Úgyanúgy, ahogy mindenki más, átél olyan napokat, amikor túl fáradt, sok munkája van és az edzésre szánt időt egyre nehezebben tudja megtalálni. Minden elsőbbséget élvez egy tisztességes edzés előtt. De úgy kell rá tekinteni, hogy az edzésre szánt idő olyan idő, amit saját magára és egészségére pazarol. Nézzük meg tehát a motivációs karokat, amelyek megtartják edzési rutinjában, és ha nem edz, lehet, hogy még motiválni is fogják ahhoz, hogy elkezdjen.
1. Remek érzés edzés után
Egy kiváló edzés után úgy érzi magát, mintha a világ csúcsán állna. Úgy érzi magabiztos, erős, néha lehet, hogy vékonyabbnak és izmosabbnak is látja magát és örül, hogy tett önmagáért valamit. Már csak az az edzés utáni érzés is maga a motiváció.
2. Idő, ami csak Önről szól
Ez olyan idő, amit csak magára tett félre. Lássa be, hogy a legtöbb időt másra pazarolja, foglalkozik a családjával, barátjával, barátnőjével, férjével, feleségével lehet, hogy a munkatársaival és főnökével is. Ennek a rovására elhanyagolja saját magát. Részesítse magát is néha-néha előnybe és szervezzen egy randevút testének és a konditeremnek.
3. Rossz érzés amiatt, hogy nem edz
Lehet, hogy már találkozott is olyan borzalmas érzéssel, hogy nem edz. A bűntudat és a frusztráció érzése, vagy olyan érzés, hogy kihagyott valami nagyon fontosat. Ha eléri a bűntudat szintjét, fordítsa meg előnyére és motiválja magát vele az edzésre.
4. A jutalmak mindig örömöt szereznek
Nagyon közkedvelt elve a motiválásnak, legyen szó munkahelyről, iskoláról, gyermeknevelésről, de a célok eléréséről is, a jutalom. Ajándékozza meg magát minden nagyobb cél elérésénél. Nem kell nagynak és drágának lennie, lehet könyv, cipő, valami a háztartásba vagy sportruházat a konditerembe. Egyszerűen valami, amit szeret. Ha ezután problémája akad a motivációval, amely nem belülről érkezik vagy az elkötelezettségéből, gondoljon bele, hogy ha eléri célját, akkor például egy új sportfelszereléssel fog meggazdagodni.
5. Stressztől való megkönnyebbülés
Stresszes az egész napos munkától? Már számos tanulmány bebizonyította, hogy a stressz ellen aerób, de erősítő edzéssel is lehet küzdeni. Ezért menjen el sportolni és verje ki a stresszt a testéből. A fizikai teljesítmény valóban segít kiereszteni minden feszültséget a testéből.
6. Belefér a régi ruhájába
Valaki számára nagy motívációnak számíthat az is, hogy végre belefér a kedvenc ruhájába. Képzelje el azt az érzést, hogy újra felveheti a farmert, inget vagy ruhát, amit néhány évvel ezelőtt hordott. Csak egy kis önmegtartóztatás szükséges. Mozogjon, és elégedett lesz saját magával.
7. Az elmélkedés ideje
A mai rohanó világban csak félretesszük a problémákat. Néha jól esik, amikor belemerülünk a gondolatainkba edzés közben. Mellesleg ez sokszor hasznos lehet a mindennapos problémák megoldásánál.
8. Találjon egy jó edzőtársat
Egy jó edzőtárssal nem csak, hogy szórakozás az edzés, de megfelelően motiválhatja is és nagyobb felelőségérzetet is szerezni fog. Hiszen nem fogja elutasítani, ha számít azzal, hogy együtt fognak elmenni edzeni.
9. Szerezzen személyedzőt
Egy jó személyedző biztosan megéri a pénzét. Főleg akkor, ha még kezdő. Egy személyedző halom előnyt jelent, de ezeket most tegyük félre. Ez remek megoldás, ha már csak a motiváció és a felelőségérzet miatt, hogy nem mondhatja le az edzést. (Még ha szeretné is.)
10. Vezessen edzés naplót
Azok az emberek, akik naplót vezetnek az edzésükről, sokkal nagyobb eséllyel fognak sikert elérni. A napló emlékeztetheti , mi mindenen ment már keresztül, hol tart most és milyen célt szeretne elérni.
Számos módja létezik a motivációnak, mint a motivációs videók, idézetek, képek és stb. De egyedül kell rájönnie, hogy mi az ami hatással van Önre.
Bízunk abban, hogy a cikk elolvasása után könnyebben fogja tudni magát motiválni az edzéshez, és nem úgy fogja értelmezni, mint egy kellemetlen tevékenységet, de, mint egy kellemes időtöltést ahol saját magával foglalkozik és tökéletesíti testét és egészségét. Ha tetszett a cikk tartalma, támogassa egy megosztással vagy ossza meg ismerőseivel.